Dag Ett

01.07.2018

Hola, Bienvenida y Bienvenido el primer dia de nuestro curso en Espanol.

Här kommer en video film med några ord och meningar på spanska. Du kan få inspiration och skriva några ord och verb i Google Drive HÄR med hjälp av orden HÄR om du önskar.


Här börjar din resa tillsammans med mig! Vi ska idag första dagen försöka hitta fram till Google Drive. Hjälp gärna de andra deltagarna om du känner att du kan. Vi ska leta fram verb och ord på Spanska och skriva ner dem tillsammans på ett dokumet. Du bör ha fått ett mail skickat av mig. Trycker du på den blå knappen på det dokumentet så är du inne i det dokument vi alla deltagare skriver i första dagen. Vi kommer därefter jobba vidare tillsammans med dessa ord och verb. 

Jag och de andra kan inspirera dig men var ärlig med dig själv. Vad vill du komma med den här undervisningen. Ta sikte och berätta det gärna för mig. Mitt mål är att kunna inspirera och skapa en kurs som ger vingar och kraft till Spanjoren i dig som önskar komma ur garderoben och ut för att höras. Det är första gången jag provar på det här sättet att undervisa och jag hoppas det ska leda till att du blir uppdaterad i IT och får igång Spanska språket snabbt.  Vi ska ha video konferens när vi tillsammans pratar Spanska innan veckan är över. Så nu tack för idag. 

Använd gärna Google translator och tryck på hör knappen så kan du få texten uppläst. 

Skapa din hemsida gratis! Denna hemsidan är skapad via Webnode. Skapa din egna gratis hemsida idag! Kom igång